مدیركل فرودگاه امام خمینی (ره) مطرح كرد:

صدور كارت پرواز الكترونیكی می شود، پررنگ شدن نظارت بر خدمات

صدور كارت پرواز الكترونیكی می شود، پررنگ شدن نظارت بر خدمات

آوا مسكن: مدیركل فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار داشت: برنامه ریزی و هدف گذاری های انجام گرفته در كنار ناظرهایی كه در هر بخش از آن ها استفاده كردیم سبب شد كه بر مبنای نظرسنجی سطح رضایتمندی خوبی تولید شود.


به گزارش آوا مسكن به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی رستمی، مدیركل فرودگاه امام خمینی (ره) با اشاره به برنامه ریزی های انجام گرفته و اجرایی شده برای این ایام و همینطور آغاز موج دوم سفرهای نوروزی تصریح كرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته پیش از سال جدید كه با ارگان های مختلف صورت گرفت خوشبختانه تمهیدات و تدابیری كه برای یك برنامه ریزی خوب نیاز بود انجام شد و خوشبختانه به اغلب هدف هایی كه برای تسهیل سفرهای نوروزی صورت گرفت دست پیدا كردیم. وی ادامه داد: این هدف ها در بخش های نظارت و خدمات مثل حمل ونقل عمومی بود كه شاید در سال های گذشته وجود نداشت یا به صورت كمرنگ بود كه در سال جدید شاهد افزایش آن بودیم. بعدازاین برنامه ریزی ها وارد سفرهای نوروزی شدیم و به همین خاطر در بخش های مختلف، برای خدماتی كه یك مسافر در فرودگاه نیاز داشت و باید آن را دریافت می كرد ناظرهای جداگانه گذاشته شد و آن ها بر خدماتی كه برایشان تعریف شده بود نظارت داشتند. بعنوان مثال پاركینگ، تاكسیرانی و حتی حمل ونقل عمومی، نمازخانه ها، چرخ های حمل بار و بقیه موارد هم از سوی فرودگاه ناظر جداگانه برایشان تعریف شد تا در صورت هرگونه مشكل و پایین آمدن كیفیت خدمات ورود كرده و نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند. مدیر فرودگاه امام خمینی (ره) با اشاره به این مورد كه این برنامه ریزی با نظرسنجی های صورت گرفته سطح بالای رضایتمندی مسافران را به دنبال داشته است، اظهار داشت: برنامه ریزی و هدف گذاری های انجام گرفته در كنار ناظرهایی كه در هر بخش از آن ها استفاده شد سبب شد كه بر مبنای نظرسنجی ها كه هم با استفاده از خود فرودگاه و هم سازمان گردشگری انجام گرفت سطح رضایتمندی خوبی همراه با پیشرفت را شاهد باشیم. این اتفاق و این بهبود سطح رضایت و پیشرفت صورت گرفته به نحوی یك شادمانی مضاعف برای همه همكاران است كه طی این مدت شبانه روز زحمت كشیدند. رستمی درباره مدیریت پروازها و اقدامات صورت گرفته برای تسهیل كار مسافران نوروزی با اشاره به كارهای عملیاتی شده در این زمینه خاطرنشان كرد: یك اتفاق جدید در آغاز سال جدید در فرودگاه امام خمینی (ره) رخ داد بحث توزیع پروازها برای روزها و ساعت های مختلف بود. بدین سان ما با این برنامه ریزی توانستیم صف های طولانی در پشت گیت های گذرنامه، پلیس، سپاه یا كانترها را نداشته یا به حداقل برسانیم. این برنامه ریزی انجام شده در مورد توزیع پروازها به شدت مورد توجه ارگان ها قرار گرفت و همه متفق القول معتقد بودند این توزیع كمك زیادی به آن ها برای مدیریت صف ها در پشت گیت ها داشت. مدیركل فرودگاه امام خمینی (ره) با تاكید بر اینكه در سال جدید برنامه های اجرایی و هدف گذاری های انجام شده در روزهای نوروز متوقف نشده و باقدرت ادامه خواهد یافت به برنامه ریزی های جدید در سال ۹۷ اشاره داشت و خاطرنشان كرد: طبق جلساتی كه با همكاران و ارگان های مختلف برگزار كردیم این سطح خدماتی عرضه شده در روزهای نوروز حفظ شده و در تلاش خواهیم بود كه روزبه روز بهتر و باكیفیت بالاتری انجام بگیرد و اساساً در ماه های آینده اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. وی اضافه كرد: بابت این اتفاقات خوب در ماه های آینده می توانیم به نگاه ویژه به حوزه نرم افزاری و در بحث هوشمندسازی اشاره داشته باشیم كه پیش از طریق اندازی ترمینال سلام در آینده ای نه چندان دور و تولید یك ظرفیت خوب تا آن زمان بحث الكترونیكی كردن خدمات ظرفیت سازی مناسبی انجام بگیرد. این خدمات مثل كارت پرواز الكترونیكی، واریز عوارض خروجی و دیگر مباحث است كه به دنبال این هستیم توسط خود مسافر انجام بگیرد.

1397/01/10
16:20:10
5.0 / 5
4419
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
آوا مسکن

آوا مسكن


املاک و مستغلات

avamaskan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آوا مسكن محفوظ است