نماینده ولی فقیه در خوزستان:

مسکنی با کیفیت و با کمترین هزینه برای مردم راه اندازی شود

مسکنی با کیفیت و با کمترین هزینه برای مردم راه اندازی شود

به گزارش آوا مسکن، امام جمعه اهواز اظهار داشت: دولت تلاشهای زیادی در جهت ساخت مسکن انجام می دهد و درخواست اینست ساخت مسکن باکیفیت و با کمترین هزینه برای مردم صورت گیرد.



به گزارش آوا مسکن به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با یادآوری این که هدف دشمن ضربه زدن به نهاد خانواده و فروپاشی آن است، بیان نمود: دشمن با ابزارهای مختلف همچون سینما و فضای مجازی این هدف شوم خویش را در صدمه رساندن به خانواده دنبال می کند.
امام جمعه اهواز بر لزوم ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه تصریح کرد و افزود: خانواده ها و مسؤولان باید در راستان برداشتن موانع ازدواج جوانان تلاش و همت کنند.
حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد از حضور باشکوه مردم خوزستان در اجتماع بزرگ پشتیبانی از طرح نور با حضور فرمانده کل انتظامی کشور که در اهواز برگزار شد، قدردانی نمود و اظهار داشت: یکی از مطالبات مردم بی گمان برخورد با ناهنجارها و بی حجابی ها در جامعه است.
وی یکی از مطالبات جوانان و مردم کشورمان را مسکن و اشتغال دانست و بیان نمود: بیشترین درخواست های جوانان مبحث اشتغال است و مسؤلان باید هر چه بهتر در جهت اشتغالزایی در جامعه تلاش کنند.
خطیب جمعه اهواز اظهار داشت: دولت تلاش هایی زیادی در جهت ساخت مسکن انجام می دهد و درخواست اینست ساخت مسکن باکیفیت و با کمترین هزینه برای مردم صورت گیرد.


منبع:

1403/02/22
14:37:52
5.0 / 5
350
تگهای خبر: ابزار , احداث , ساخت , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
آوا مسکن

آوا مسكن


املاک و مستغلات

avamaskan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آوا مسكن محفوظ است