رئیس كل بیمه مركزی:

شرکت های بیمه باید پرداخت درست و بموقع داشته باشند

شرکت های بیمه باید پرداخت درست و بموقع داشته باشند

به گزارش آوا مسکن، رییس کل بیمه مرکزی در تشریح برنامه ها و اولویت های بیمه مرکزی اظهار داشت: اولویت اصلی ما در بیمه مرکزی موضوع نظارت است.


به گزارش آوا مسکن به نقل از ایسنا پرویز خوش کلام خسروشاهی در مراسم معارفه خود که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و تعدادی از مدیران شرکت های بیمه ای برگزار گردید، اظهار داشت: رویکرد جدید ما در بیمه مرکزی افزایش رضایت مردم و جامعه بصورت معنادار به صنعت بیمه است.
اولویت اصلی نظارت است
وی ادامه داد: آن چه اولویت اصلی ما است مسئله نظارت است. بیمه مرکزی سه محور نظارت، توسعه و بیمه گری را بر عهده دارد با اینحال اولویت اصلی بیمه مرکزی موضوع و محور نظارت است.
توانگری و کنترل رفتار شرکت های بیمه ای
رییس کل بیمه مرکزی اشاره کرد: یکی دیگر از برنامه های ما افزایش توانگری و کنترل رفتارهای شرکت های بیمه ای در بازار و صنعت بیمه است. اگر توانگری شرکت های بیمه ای افزایش یابد بدون شک این شرکتها در پرداخت ها بازدهی مناسبی دارند.
خسروشاهی اضافه کرد: بیمه مرکزی بدنبال افزایش رضایت اجتماعی است و شرکت های بیمه ای بدنبال کسب سود و منفعت خود هستند. با اینحال وظیفه ما ایجاد تعادل حوزه رضایت اجتماعی و جلوگیری از ضرر و زیان شرکت های بیمه است.
وی افزود: امروز باید ارتباط بیمه مرکزی با مصرف کنندگان صنعت بیمه کم هزینه شود ما از ظرفیت نهادهای صنعتی در این رابطه حداکثر بهره را می بریم.
باید پرداخت شرکت های بیمه ای درست و بموقع باشد
رییس کل بیمه مرکزی اشاره کرد: در مورد دیگر و در حوزه توسعه عملکرد صنعت بیمه، تلاش می نماییم تا پرداخت های شرکت های بیمه به درستی و در زمان مناسب صورت بگیرد.
لزوم افزایش جذابیت بیمه عمر
خسروشاهی در آخر اضافه کرد: امروز نیازمند افزایش جذابیت برای بیمه عمر و زندگی هستیم. در این رابطه بیمه مرکزی باید آگاهی بیمه گذاران بصورت بالفعل و بالقوه را افزایش دهد.




منبع:

1403/07/02
15:08:45
5.0 / 5
178
تگهای خبر: توسعه , شركت , صنعت , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
آوا مسکن

آوا مسكن


املاک و مستغلات

avamaskan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آوا مسكن محفوظ است