مدیرعامل راه آهن:

رعایت قوانین و مقررات در دستور کار جدی راه آهن قرار گیرد

رعایت قوانین و مقررات در دستور کار جدی راه آهن قرار گیرد

به گزارش آوا مسکن، مدیرعامل راه آهن اظهار داشت: رعایت مقررات و قوانین باید در دستور کار جدی راه آهن قرار گیرد و برای تحقق این امر آموزش های حین خدمت کارکنان سیر و حرکت، دنبال شود.



به گزارش آوا مسکن به نقل از مهر، سومین جلسه کارگروه مدیریت بحران و ارتقا ایمنی در سالجاری، به ریاست جبارعلی ذاکری مدیرعامل راه آهن و با حضور معاونین مدیرعامل، اعضای کمیسیون عالی سوانح، مدیران ستادی مرتبط و مدیران مناطق به شکل برخط برگزار شد و مدیرعامل راه آهن با تکیه بر ضرورت رعایت مقررات و قوانین، اظهار داشت: مدیران به مبحث عملیات سیر و حرکت توجه ویژه داشته باشند و هرگونه کم توجهی و یا رعایت نکردن قوانین را گوشزد کنند.
مدیرعامل راه آهن تصریح کرد: یکی از مواردی که در کاهش سوانح بسیار مؤثر است، آموزش های مستمر نیروهای سیر و حرکت و برگزاری آزمون بعد از آن است.
ذاکری همینطور خواهان مستندسازی اتفاقات و حوادث ریلی و استفاده از آن بعنوان درس آموخته های سوانح برای کارکنان سیر و حرکت شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به وجود خلأ قانونی در بعضی موارد حوزه ریلی اظهار داشت: برای ایستگاه هایی که احتمال خطا و سانحه در آن بالا است، الزاماتی تدوین شود و برخی مواقع کوتاهی در نظارت و عملکرد باعث وقوع سانحه می شود ازاین رو ضروری است با نظارت مستمر بر امور، از وقوع حوادث جلوگیری کرد.
احیای آموزش های حین کار، به کارگیری کارکنان باتجربه در ایستگاه های مهم و احیا جایگاه کمیسیون های جلوگیری از سوانح مناطق، از دیگر موضوع هایی بود که مدیرعامل راه آهن بر آن تاکید نمود.

1403/07/10
14:07:16
5.0 / 5
135
تگهای خبر: راه و شهرسازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
آوا مسکن

آوا مسكن


املاک و مستغلات

avamaskan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آوا مسكن محفوظ است